آغاز طرح برخورد قانونی با موتورسواران قانون شکن در اصفهان

ایسنا/اصفهان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از طرحی با هدف برخورد قانونی با موتورسیکلت سواران متخلف خبر داد.

سرهنگ علی اصغر زارع در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: یکی از دلایل توقیف موتورسیکلت ها، نداشتن گواهینامه راکب آن است. بنابراین، چنین موتورسوارانی قطعاً به محض آگاهی پلیس موتورسیکلتشان توقیف می شود.

وی ادامه داد: نداشتن گواهینامه برای پلاک این دست از موتورسیکلت ها جریمه به همراه دارد. از ابتدای مهرماه تاکنون نیز (6مهرماه) 69 موتورسیکلت سوار قانون شکن، وسیله نقلیه شان توقیف شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تأکید بر اهمیت فرهنگ موتورسواری افزود: یکی از اقدامات پلیس راهور استان تهیه برنامه های ارتقای ایمنی موتورسیکلت سواران با مشخص کردن وظایف سایر سازمان ها و راه اندازی پویش ارتقای فرهنگ موتورسواری است. این مهم به منظور کاهش تصادفات و آسیب های ناشی از آن با مشارکت ادارات و ارگان های مختلف مدیریت شهری صورت می گیرد.

زارع بر اهمیت دریافت گواهینامه تأکید کرد و گفت: موتورسیکلت سواران ضمن دریافت گواهینامه و همراه داشتن مدارک معتبر در حین استفاده از وسیله نقلیه شان باید به تمامی قوانین و مقررات رانندگی و حقوق شهروندی احترام بگذارند.

انتهای پیام

نظرات

captcha